PKD و مرحله 3 کلیوی اختلال: علائم و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD و مرحله 3 کلیوی اختلال: علائم و درمان

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) بیماری کلیه ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد در کلیه ها است. اگر می توان آن را تشخیص داد و درمان زود هنگام، این بیماری به سرعت بدتر خواهد شد. هنگامی که PKD بدتر در مرحله 3 نارسایی کلیه، کیست های کلیوی به اندازه خطرناک رشد کرده است. بنابراین، می دانیم که علائم و درمان از PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه؟ لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

نشانه های PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه:

از آنجا که از ظلم و ستم از کیست های کلیوی، بیماران ممکن است از تعدادی از علائم، از جمله فشار خون بالا، درد کمر و درد کلیه، پروتئینوری، ادرار، خون، سنگ کلیه و غیره رنج می برند. با توجه به مطالعه بالینی، مرحله 3 PKD یک دوره درمانی کلیدی است، و طب چینی و طب غربی درمان ترکیبی ممکن است عملکرد کلیه به طور موثر محافظت می کند. بعد، لطفا درمان موثر برای این بیماری را ببینید.

درمان PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه:

با در نظر گرفتن درمان، ما باید به توصیه می کنند که درمان های طبیعی، طب میکرو چینی Osmotherapy. در این روش درمانی، از خارج به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به سرعت با کمک از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود، و مواد مخدر از این درمان می تواند نفوذ کرده است. مانند در حال حاضر، بسیاری از بیماران مبتلا به PKD اینجا بهبود و یک زندگی عادی. و برنامه های کاربردی بالینی نشان داده اند که این درمان ایمن، موثر و مناسب است. علاوه بر این، داروهای توابع از مهار ترشح مایع کیست کلیوی، و ترویج از خروج مایع کیست کلیوی است. به این معنا که می توان آن را به اندازه کیست های کلیوی به تدریج کاهش دهد. علاوه بر این، آن را نیز می توانید کلیه حفظ و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، کنترل علائم نیز بسیار ضروری است، بنابراین برخی از طب غربی نیز می تواند گرفته شود.

در حال حاضر، هر چیزی در مورد PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه می شوید؟ اگر شما هر گونه چیز مشخص نیست در مورد علائم و درمان خود را، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما خواهد شد پاسخ در اسرع وقت.





:: برچسب‌ها: PKD، کلیه علائم شکست و Tratamientosdad، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: